Princess@sängen !

Godmorgon mina homies ;) Jag ligger i sängen fortfarande hos Victor, måste tvinga mig själv att sova iom jag ska jobba inatt! 00-04.30 på Tempel, ses vi i dimman ;)? Jag MÅSTE hoppa mina hästar idag och jag MÅSTE kolla på det nya Naruto avsnittet som kommer idag :D ( torsdagar är ju egentligen min nörd dag som ni vet?) Imorgon är det fredag och det betyder idol med Malin :)) sen på lördag ska ja ner en sväng i staden med Victor men innan dess ska alla mina 3 shiningstar göras V för på söndag ska ja tävla ALLA mina hästar :D :D :D ska bli sjukt kul ! Känner på mig att detta kommer bli en kanon bra helg <3 ska även sälja en PRO aqua i helgen hade jag tänkt ;D ska iväg på en viktig sak kl 11 på lördag med !! Men skriver mer om det på lördag ! Nähe nu måste jag tvinga mig själv att sova ! Hade underbart hamstrar! Puss och kram din skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback