Pro aqua - International atis

Jaha nu är det inte många dagar kvar till Paris :)) Woohoo jag vill shoppa ;D
OMG jag ska shoppa ;) hähähähä
IDAG ska jag tvätta för imorgon ska jag packa :)) Ska bara plocka med mig det modernaste! Lixom hallå vi ska till Paris !? Modets fetaste stad ! Man vill INTE vara omodern där precis ;O
Tur jag har koll på läget så jag slipper skämma ut mig ;) hähähähähä
Vet redan vad jag ska packa ;D
Ska även så klart rida mina shiningstars idag :))
Ska även ta ett ryck med pro aqua här hemma !
Fan vad tråkigt det är att det är så mörkt ute :( Blir så depp :(
Nähe man kanske ska käka frukost !?
OOOH just det btw fick världens bästa Black Jack schema till nästa månad :DDDDDD ! Wiiiiiie
Happy princess ;D
Vad ska ni göra idag ...? Eller vad gör ni typ ?
Designen kommer bli fixad snart också :)) Skönt ;D
Får INTE glömma ladda kameran heller innan Paris ! Ska ta massor med bilder :DDD
Nä nu ska jag käka, min Prins slutar sent ikväll ;( Buuhuu...
Är såååå glad att min Prins kollar på Naruto med mig :D ( Vi har börjat kolla om hela serien ! )

OOOOH BTW så drömde jag att jag var i naruto världen !
Asså blev nästan besviken när jag insåg att det bara var en dröm :(
Meeeen så vänder man sig om så ligger min prins bredvid mig & man får den där underbara känslan :)))) IIIIIIIIIIIIH!
Han är såå fiiiiin <3<3<3<3
Nu ska jag käka frukost :))


Ella@Princess 19år gammla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback