Pro aqua radio och ja dör typ snart...

Om ja mådde dåligt igår är det INGET mot vad jag gör nu! Det är nästan så ja vill dö för att få slut på detta lidande! Jag HATAR att vara sjuk speciellt när jag är MEGA sjuk ! Ja ni kan ju läsa på min andra blogg om mina äckliga symtomer... Fy fan säger jag bara ;S ligger i sängen och väntar på min mamma ska hämta mig.. Min syrra är på akuten för hon är också jätte sjuk...! Snart är det väl min tur med den turen jag har ...? Folket som spelade hos mig inatt så hur sjuk jag var trotts ja försökte dölja det. Hostan tar seriöst dö på mina lungor + att hosta limegrönt snor är så äckligt så ja kräks !!! Snälla någon som har tips på hur man kan bli frisk så snäääääälla skriv det! Orkar verkligen ikke lida mer ;( idag kommer ja ligga i sängen hela dagen .. Snälla låt mig bli frisk ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback