Sjuk, igen...!

Ligger i sängen fortfarande..! Jobbade hela dagen igår och idag vaknar man och mår seriöst piss dåligt ;( är typ mega förkyld så idag ska jag käka NOOODELS ! Måste hem och rida mina shiningstars med <3 tävling på söndag :D :D :D !! Måste skicka iväg mailet också ! Har hittat vilka bröst jag vill ha nu :D ! Idag blir man nyttig igen , mm tråkigt men ska bara kränga godis osv på helgen ! Måste gå upp från sängen snart men vill ikke ! Här är myyyyysigt :)! Eller det hade varit mysigare om prinsen också va här :( Nähe om man ska gå upp så man får gjort något idag ? Det är ju måndag ! Btw så såååålde jag en PRO aqua igår ;) Woohooo idag är det möte på International Atis :) ja är sjuk så lär tyvärr ej vara där :( nu ska princess gå upp!
Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback