Sjuk sjuk sjuk sjuuuuuuuuuk !

Asså va fan nu är jag sjuk IGEN ! :@
Va på väla igår med mamma & sis! Jag handlade bara lite nya underkläder + ett par skin liknande byxor.
1055 :-
Jag skulle ju inte shoppa något men men ....
Gick & solade igår & ja tack vare det är jag mega sjuk idag ... skjuuuut mig !
Jag vill fan inte vara sjuk längre ;(
ÅÅÅH väntar på att sis ska komma med nybakade bullar ( sen frukost :))
Sen ska jag ut & rida mina djur sen blir det soffläge för att försöka bli frisk...

Varför måste jag vara täppt i min fucking näsa 24/7 !?
Tur jag har en pro aqua som kan rensa luften så den blir bra :) DÅ kan jag andas normalt...
Fast nu är jag ju sjuk...
MÅSTE BLI FRISK !!!



Idag är det onsdag & det betyder att det är bönderna på tv ikväll ;D
HAHA så kul ! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback