Tjock, smal, flebbo, hamster ?

Kollade på bilderna som jag tog när jag gick på värsta cp dieten !?
Ska snart börja på en ny. Men den är inte så extrem som den var ! Visst den hjälpte ju men OMFG vad man fick lida :/


Här är jag i Maj månad, tror tom det var när jag fyllde 22, den 4 Maj !
Jag är smal, INGA pattar , JÄTTE smala ben ...


Tight kropp till beachen 2011 snackade alla om woohooo !
Det tog mig 3-4 veckor sen var jag nöjd ?
Fattar seriöst inte varför folk håller på i flera månader !?
Bättre att köra STEN HÅRT i 1 månad sen har man uppnått resultatet ?
Fast alla har iof inte den viljan som jag har.
Fusk finns inte i min värld.
Finns INGET värre !
Jag fuskade inget & fick det resultatet jag ville ha :)

Jag kan btw inte boka in en tid för att mäta ut mina bröst med storlek osv osv än !
När man varit på den där kon...? Ja va det nu heter !
Så redan efter 2 VECKOR opereras man & det kan INTE jag :S:S:S:S
Jag ska operera mig i december !
Så får vänta till december :( Så nu har jag ännu mer tid att hitta mina dröm bröst ;D
Fast jag vet ju redan hur jag vill ha dom :)

Måste börja sola igen i nästa vecka ! Hoppas jag är frisk då så ja kan sola igen :/
Känner mig för vit nu :/
So not princess style you know !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback