VARNING FÖR ÅSIKTER

Ok idag är en sån dag då mina tankar & funderingar blir till ord via mina fingrar. Idag är en sån dag då min dator ( alla datorer som finns i min närhet ) skulle varit sönder.
Nu kommer jag spy ur mig ännu en gång vad jag tycker om äckliga idiotiska fucking facebook !


Jag hatar facebook. Har nog egentligen alltid gjort det. Det var inte föränns i våras jag började bli "aktiv" för facebook har tidigare bara gjort mig mer ont än det gör mig glad ? VÄLDIGT dåliga vibbar ger iaf facebook mig. Men ganska kul att att kunna snacka med massa folk. Men folk är ju efterblivna? Facebook är öppet för alla. Alla jävla bilder, texter , kommentarer osv ser för fan alla !!! Folk fattar inte att om man går in på en profil ( som är öppen så klart ) så ser man ALLT som personen har skrivit till andra ! ALLA + datum , tid osv !
Fy fan vad jag hatar facebook ! Det får mig bara ledsen & en jobbig känsla i magen !
Jag tänker inte ta bort min facebook. Jag kollar bara på min egenprofil. Så slipper man se saker man inte vill se men man kan ändå ha kontakt med folk. Idiotiska äckliga fucking facebook jag hatar dig !
Den dagen jag kan gå in på facebook utan att ha den där jobbiga känslan ska jag göra ett hyllnings inlägg.
Facebook i mobilen är bäst, där slipper man se saker man inte vill se.
MEN PÅ DATORN?!
OMG döda mig ?

Så det var skönt att få ur sig det, för det är verkligen vad jag tycker.
Jag hatar facebook.
Idiotiska jävla facebook...

Pro aqua princess har sagt sitt ! Omg fick en sån längtan efter International atis VIP resor !
Älskade tropical :) ! På min facebook kan ni hitta fem miljoner bilder från tropical :) Bara att gå in & kolla så förstår ni varför man längtar dit !


Midsommar 2010
Woohooo min mamma gör alltid så fin krans till mig på midsommar :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback