Vi ses i dimman ...? Eller ?

OMG vad mycket dimma det är ute ! Såg ju knappt något när jag körde hem :/
Jag ska snart ut & rida :) Mysigt att rida i det fina vädret :D & nästa helg är det täääävling på söndag :D woohoo :)

Om exakt 4 veckor idag så är jag på Disney land i Paris :D ! Hur underbart !? Ojojoj vad mycket fina bilder jag ska ta :) Ska faktiskt bli riktigt skojj ;D Var typ 10 årsen jag var i Paris sist !?
Har redan kollat upp massor med ställen jag vill kolla på haha ;)
Jag ska LÄTT upp i eiffel tornet ;)

OMG jag ska även prova att åka en av världens mest omtalade berg&dal banor !
Space Mountains !
Det är den man ser i början på alla gammla disney filmer !
Den finns bara på disney land paris !
DEN ska jag åka ! Min mamma åkte den för 10 årsen, men för 10 årsen var jag både för kort & för ung...!
Men nu så ;) hähäh !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback