100 things to dooo !

Tjaaa Bitches !
Sovit gott ? DET har jag faktiskt för en gångs skull men OMG vad kallt det det är i mitt lilla hus !CP KALLT !
Igår va jag med Malin efter jag hade ridit mina shiningstars.
Vi gick en lång runda sen kollade vi skilda världar ( OMG så bra det ääääär ! ) Sen kolla vi första avsnittet av bonde söker fru & njaa... det lär ju inte bli lika kul som förra året.. inte i närheten ! Men det kan nog bli ganska intressant iaf ! Tur jag tackade nej ;) haahahah
Jag ska snart upp & käka frukost, är grymt sugen på varm choklad :) ! Ska sega någon timme för jag har fortfarande hög feber ;/ Baaah får inte abstränga mig så nu blir det att ligga i soffan & bli frisk...
Palla va sjuk när man ska jobba & spela in musikvideo?
Men ja.. det lär inte bli något av det utan bara ligga hemma sten död & försöka bli frisk... ;(
Btw.. RIP alla hockey spelare som dog igår†♥

Nu frukost sen ligga i soffan & böna & be att man ska bli frisk...


International atis egna pro aqua princess det är jag det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback