3 av 3

OMG vad det IKKE var bra att rida 3 hästar när man har feber :S OMG vad det känns som jag ska DÖ när som ;S
Har iaf ridit alla 3 & duschat precis, nu ska jag städa i mitt lilla hus som ser ut som en flygolycka xD hahahaha
Bara Malin som fattar det roliga :P Är fortfarande liiite noijig men ändå inte :) Hmm jobbigt !
Sitter & lyssnar på massa musik man inte ska lyssna på men ja... ? Palla bry sig !
ÅH varför hatar jag att städa till mig själv men hos andra är det kul? Hmm
Asså är det sant att Snoop dog är död :O !!!!!??????? Är det sant eller inte ?????
Hoppas INTE han är död iaf :S
Nä nu har jag ont i huvudet med !!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH !
Fuck !
Nä nu ska jag knarka musik :)

Vad vore världen i all sin glans om inte musik fanns ?

INGET !


Passade på att fylla i mina stjärnor när jag vara på tropical :D !
Bikinin är från Victoria secret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback