Beslutet i hjärna och hjärta

Godmorgon Sverige. Har ni sovit gott? Det har tyvärr inte jag men förhoppningsvis så somnar jag tidigt idag då för imorgon ska jag upp cp tidigt och ta tåget själv till Kastrup sen kl 8 imorgon sitter Princess på flyget till Berlin. Det ska bli kul att resa bort i 3 dagar. Här finns ändå ingen som ser mig positiv, mina vänner måste tycka jag är världens tråkigaste som jämnt är nere och ledsen. Men på tropical ska ja försöka vara glad men daaaamn vad saknaden kommer vara jobbig :/ men ja borde inte sakna? Jag har ju ingen? Baaaah Fuck detta... Nu ska jag sluta tänka och bara leva i nuet, se vad som händer då! Jag ligger i sängen med alla 4 små hundarna.. Jag ska packa idag, ja är sååååå sugen på bara ta mina saker och bara dra. Komma bort ett tag och få ro i hjärnan men framför allt hjärtat! Hmm så vart vill jag åka ? Det blir något varmt ställe iaf ... Stannar typ 1månad så kanske allt har löst sig sen? Usch ja vill inte lämna mina vänner! En annan sak som är jobbig men som ja inte har skrivit om är att jag har jätte ont i magen typ varje dag ;S är väl för ja nojar så? Ska sluta med det nu vill jag vara glad igen :D ! Igår va jag ett tag med Prinsen :) det är väl ändå ganska logiskt att princess är lycklig när hon umgås med en prins right? För det är hon ! Jääääääääätte lycklig! Asså nu har jag så ont i magen så ja nästan gråter ;/ Måste gå upp och sätta igång... Blir att umgås med världens bästa Malin senare idag <33 hur ska jag avrunda detta inlägg ? Hmm ni slipper emo princess :) ist om ni undrar något så fråga så slipper ni läsa mina emo uppsatser. Nu ska jag ut i solen sen packa min rosa princess resväska ! Imorgon vid 10 tiden dricker jag caramell kaffe på starbucks ;D goooott :) Bloggar btw från mobilen ;D daah prince visade hur man gjorde :D! Hörs från datorn sen :) Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback