Bitches ! Im hooooooooome ;D ;)

EHHHHHHHHHHHH!
HMMMMMMMMMMMMMM
Vart ska jag börja ?
Haft en mysig & party galen helg x) hähähä ;)
OMG ja kan säga så här...!
Det lär inte komma upp EN ÄNDA BILD på facebook eller här ! What happend in tropical, stays in tropical !
Men FY FAAAAAAAAAAAN så kul det var :D !!!
Jag älskar mina fina kollegor <3
Tropical är klockrent men ja önskade mina fina vänner här hemmifrån var med då hade det varit bättre än bäst :) <3
NU ligger jag här i soffan, sjuk.
Feber, sviiiiiin ont i halsen, mega täppt i näsan & jätte ont i huvudet !
Tur jag har snackat i tele hela kvällen med min bästa homies ;)
Imorgon får vi se hur jag mår! Ska i vilket fall som hem till Malin  & kolla idol & skillda världar eller va det nya tider ...? hahah skojja Malin xD
usch så dåligt ja mååååår nu men fy fan vad det är värt det :)
Jag älskar tropical island & jag älskar alla härliga pro aqua människor på international atis <3

/ Er Princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback