Brytnings fel !?

Jaha...!
JAG HAR BRYTNINGS FEL !?
Jag hade så lite syn fel så det fanns inga linser som ja kunde ha !?
Glasögon HELL NO sa jag bara , vill dom jag ska förstöra mina ögon helt !?
Trillar jag av med glasögon & får splitter i ögonen är det tack & byebye till min syn forever !
EH NEJ jag ska ha linser ! Efter ett tag hitta dom några jag kunde ha ska dit på sån lins träning imorgon hur man sätter i dom osv, hur mobbat är ikke det !? HAHAHA
+ jag måste klippa av mina långa naglar på höger handen ;O ! Buuhuu...
Aja jag äcklas av ögon så vet inte hur detta ska gå till !?
Så om jag inte bloggar imorgon är ja typ avsvimmad ?

NU ska jag vänta på att posten ska komma ( ÖVER PEPP )
Ska fixa i stallet så länge hade jag tänkt. Ska rida ut på burbis sen :) !

Sett att dom har börjat sälja MIN snygga mössa istan ;) DOCK har den inte lika bra kvalite & lika stor päls som min :P Jag fick ge fucking 1000:- för min jävla mössa !
Men snygg som fan är den :D:D:D:D



Haha på dom här bilderna har jag Camillas mössa ;D Köpte min när jag var hos henne i Stockholm i våras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback