Dum av dig hej hej hej !

Faller jag nu går jag sönder :) !

Jaha ...? Sovit ? Nää vakna tidigt av sjuklingen ;P Nawwe sweetheart <3 !
Käkade frulle i stan med Prinsen :) Sen åkte jag hem & åkte till väla med sis :) !
Handlade bara lite under kläder & en ögonbryns penna !
Är seriöst inget som jag gillar i höst kollektionerna !? OMG så fula färger :S
Jag fick en skjorta av min syrra !? Eh jag + skjorta ...?
Hmmm ja ni ska se sen jag ser ut som en riktig bonne i den hahaha
Fast det är jag ju iaf ;D Bonna tööööösss ;P
Jag & syrran har FF ikväll :) !
Vi ska baka kagoooor & kolla på idol, sis ska tävla imon & jag tror jag ska med så vi ska iväg tidigt !
Skönt att bara chilla, ska kolla naruto för såg aldrig avsnittet igår :D !
Mihihihihiiiiiii :)

Jag är nog lite knas ! Jag saknar dig redan fast jag träffa dig för några timmar sen ? Haha ;)
Snygggoooo ;)

Nähe nu måste jag fixa hos djuren & rida ;P!
Dirty girl ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback