Ehhhh ? Ursäkta ?

Asså det är ju alltid ett såååå stort snack om mina älskade videoblogar? SÅ idag var jag inne & kollade på alla gammla video bloggar & helt seriöst? Vad är det som är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OMG med dom...? Dom vara i några sekunder ? Ja tyckte inte dom var något iaf ! Hahahah jag bara skrattar ;D

SÅ stallet är klart nu ! Har faktiskt inte ridit än men ska ta & göra det typ nu?
Vädret är ju inget att hurra för precis... OJ måste anmäla Fornarina till tävlingen också !
Fick efteranmäla burban för ja anmälde 4 timmar försent ... suuuuuuuuug !
Nähe om man skulle rida djuren innan man ska rida ut med CamillA?
Ska se om jag lyckas göra en video blogg idag ist ;D hähä :P

Tänkte påminna er om hur mina videobloggar är så här är en av dom första ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback