Godmorgon beautiful typ !

JAG är ju allt annat än beautiful nu iaf! Mitt hår är ruffsigare än ruffsigast ! Troll varning haha ;)
Gick upp ganska tidigt & körde min syster till skolan ! Vet, jag kan vara snäll ibland (a) !
Nä här kommer dagens to do list !

  • Byta om till ridkläder
  • Ut & rida 3 hästar
  • Fixa i stallet
  • Äta något kanske ?
  • Iväg & jobba !
  • Städa här hemma ordentligt ! ( Mammi & Pappi kommer hem inatt woohooo :D )
  • Blogga lite till kanske ?
  • DUSCHAAAA ( En lååång dusch ! )
Ja det var väl det som ska göras idag & det lär ta HELA dagen !
Imorgon ska jag antagligen ut & gå med underbara vänner som jag ikke har haft tid att träffa för jag har 100 saker att göra hela tiden ! Men imorgon så :) ! Ska även till mormor imorgon + hinna se naruto + rida 3 hästar + fixa stallet !
Ååh... jag hinner fan inget..
Fredag tränar jag + rida 3 hästar + fixa stallet + jobba på kvällen !

SÖNDAG SKA JAG TÄVLA PÅ MIN HEMMA KLUBB HÄR I HELSINGBORG :D
Mihihihi jag längtar så <3 Hejja Burberry :)) :))
Nä nu måste jag ut ! Hörs senare Bitches ;)


International atis egna pro aqua princess är typ glad :) Mega glad !
Han är så fin ! Fin fin fin fin fiiiiiiiiiiiiin !
Mihihihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback