Himlen är oskyldigt blå

Jaha ? Många bra & många MEGA CP DÅLIGA som är med idol iår ! Men ja.. det kan bli intressant !
Nästa fredag drar det roliga igång :) !
Jag försöker hitta bilder på hur jag vill ha mina bröst men det går inte så bra...! Hittar fan inga bilder :O
Hittar dock många där ja ser hur jag INTE vill ha dom ! Mina silikonbröst ska bli fina :)
Men helt ärligt har jag börjat tveka lite...
Men NEJ jag har fan sagt i flera år att jag ska göra det så NU är det dax !
Är cp trött så ska sova strax... upp tidigt imorgon!
Åt den godaste chocklad kakan på väldigt länge innan ! OMG typ !
Jag stör mig fortfarande på att jag inte fått se Italobrothers :( Buuhuuu-- på facebook uppdaterar dom hela tiden om vart dom gör konserter osv & lägger upp sjukt nice klipp från deras konserter ...!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN JAG VILL MED SE & HOPPA RUNDER !!!

This is radiooo haaaaardcoooooore !


Jag & min söta Figaro <3
Pro aqua princess last year !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback