Hoppas på - grader :D

Usch så hemsk jag är som VILL ha kallt ute haha ;D Men ni vet ju varför ;)
Btw idag ska jag maila & bestämma tid till min bröst operation ! Weehooo !

Asså han är sååå mysig så ni fattar ikke ! Ååh man vill lixom inte somna på kvällen för man vill inte det ska bli nästa dag så han försvinner till jobb & jag till mitt ! Mihihihiii :)
So DAMN beautiful ♥


Jaha vad händer nu då? Jo jag ska käka frukost sen ska jag byta om & klippa av mina naglar :( Ska in till stan & träna på att sätta i linser ! Kommer ALDRIG gå ! Ja äcklas av att pilla mig själv i ögat ( För er som inte vet så hatar jag ögon ) Ne  vet seriöst inte hur det ska gå till?!

Idag ska jag även ta bilder på min cp snygga vinter jacka som jag tjatat så mycket om :D

Kan iaf berätta att det är en äkta Burberry jacka :)



Haha en full Princess ;D
Hmm va längesen jag var full ! SKönt att va nykterist ett tag :) !

Det finns så mycket jag vill säga ! Men jag finner inga ord !
Jag är lycklig , dom orden räcker inte för att beskriva känslan :)
Princess är verkligen happy girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback