Im on my way ;D

Yes yes yeees ! Efter nästan en hel dags sömn så är jag mycket bättre :) ! Fortfarande väldigt förkylld & snorig men ingen feber :) ! Ooooh yes princess is back in the game and redo för en kanon vecka med film inspelning & jobb i helgen ;) Vadå nice lixom?
Nä nu ska jag duscha sen ska jag köra hem till Prinsen :) So damn beautiful ! ( Akon - ft (någon!?) Beautiful )
Sjukt bra låt btw :) Hmm kan ju slänga in den här nere så ni kan höra på den såååååå bra den är !
Antar att mötet på international atis var kanon bra som vanligt ;D Hoppas alla pro aqua people är lika taggade för nästa VIP resa som jag är ! Vem vill missa walt disneyland !? INGEN !

Nä nu ska jag klä på mig & sticka :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback