Italobrothers :)

Ligger i soffan & lyssnar på Italobrothers ! Idag mår jag mega dåligt :/ Vet inte varför !?
Svimmade typ innan när jag släppte ut hästarna ;/
Åh vad jag stör mig på att jag missa dom i fredes... typ lika störigt som när Chris brown var i köpenhamn & jag var i Los Angeles !?

Iiiiiih vad jag älskar musik <3
Tänk vad musik har stor inverkan på ditt liv?
Mer än vad man tror !
Bara av att ligga här & lyssna ( Ok allt blir bättre med bra högtalare ;P ) så blir man mycket mer glad :)
Men musik kan även typ vara " farlig " , speciellt när man är lite emo. Man tänker typ för mycket. Känner igen sig i texter sen är det kört. Men det har samma effekt om man är glad !
Musik är bra & jag kan INTE vara utan det !

Sen att min musik smak är typ så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär bred är ju bara bra ?

Nä nu ska jag äta en majskolv. Mår iiiiiiiiiiiiiiiilla ;/
Måste kolla igenom alla mina bilder sen, OMG så många jag har !


Haha faaaaaiiiiil bild ! Men mitt hår var iaf fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback