Jag är lycklig :)

Mmm det är jag ! Jag är jätte lycklig ! Happy face all the time ! Känslan som man bär rundor på nu är så underbar :)! Den går inte riktigt att beskriva men den blir starkare för var dag som går ! Mihihi så lovely <3

Satt nyss & bläddra i HD som dom faktiskt kunde döp om till HIF dagblad ist för helsingborgs dagblad?
Det är ju BARA om HIF i hela tidningen ! Haha inte så konstigt när vi va SM GUUUUUUUUUUUUULD igår :'D !
OK jag är inte insatt i fotboll men jag vet iaf vilket lag man ska hålla på ;)
SKÅNES STOLTHET !
Nu ska jag in & skriva om hur bra HIF är på nattstad chatten :D Lär få 100 hat kommentarer då nästan alla där är AIK eller MFF : are ! Mohahaha fuckers ni suger ;D



ÅH måste boka tid till mitt hår ! Måste göra nya slingor innan jag ska till Paris :)
Tänk att jag ska bo på ett hotell på walt disney land :D:D:D:D???
SOOOOOOO PRINCESS STYLE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback