Jag orkar inte , jag pallar inte MEn jag måste !

Tjaaa Bitches !
ÅÅååh jag pallar verkligen inte städa mitt lilla hus ! Men känns som jag måste ? När man bor själv så pallar man lixom ikke ? Det är ju ändå bara jag som är här !? Palla städa då lixom...? Eh nä !
Idag mår jag lika dåligt... skit ont överallt känns det som + mega seg... har målat om naglarna , svarta ! Kunde ike bestämma om dom skulle va röda eller svarta men kör på svarta nu i några dagar iaf !
Bläää mår piiiisssssssss doktorn sa igår att jag bara ska va hemma & ta det lugnt?
Ehh... ser det ut som om jag vill va hemma & ta det lugnt ...?
NEJ det gör det INTE !
Så nu ska jag ta in min älskling från hagen & rida ut en runda!
Hoppas han är snäll & INTE busig för jag har verkligen INGEN kraft alls i kroppen men pallar inte ligga här & tråka...
Ska leka med Prinsen senare idag :) Happy face !
Jävla tur att jag inte smittar ! Hoppas inte det är jag som har smittat Ine ! Läste att hon också börjar bli sjuk !
Förlååååååt gumman om det är jag som smittat dig (a) !
Krya på dig ! :)
Nähe nu ska jag ut.
Sa jag att jag mår as dåligt?


OMG ...
Jag & Malins diskution igår om 2 saker som kaaanske kommer hända oss är sjukaaaa !
MALIN !! Jag har faktiskt blivit riktigt noijig nuuu :O:O:O
Hahahaha galet x)
Bilder är tagen på tropical när jag , Fredrik & Maria spela mini golf!
Gissa vem som vann ?
PRINCEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS :D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback