Kaos in dah brain !

Aa jag är lite små förvirrad idag ! Är i extas ! Min min min min min min ! ( Ni vet fåglarna i hitta nemo ! )
Jag har iaf ridit alla 3 hästarna & dom gick som shiningstars som vanligt ! Extra credd till Fornarina som nu går som en normal häst ! Kan ställa & böja sig fint & gå på tygel hela tiden ! Duktig bäbis !
NU ska jag göra klart stallet ! Min syster har varit väldigt snäll & hjälpt till här hemma & städat ;O ! OMG vad hände lixom !? Sen är jag helt uppåt för jag ska snart köpa min nya vinter jacka !! OMG Den är SÅ JÄVLA MYCKET PRINCESS STYLE SÅ NI FATTAR IKKE !
Sen är jag glad för jag slipper sova själv :) Mihihihi mysigt !
Aaa jag är faktiskt en riktig happy girl :)
Dock måste party princess få festa snart ;D Eller ? Haha
Nä pallar inte festa , ja tjänar hellre pengar ;)
Nä nu måste jag ut i stallet igen sen ska jag sjunga i duschen :) !

Cya Bitches !


Jag undrar fortfarande vart mina sånna hära jeans är !? Har inte sett dom på 3 år :S Sjukt !
Pro aqua princess får väl fortssätta leta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback