Kuk Telenor & Idiot 3G !

Min iphone funkar fortfarande ikke !? WTF !?
Aja vill ni få tag på mig får ni väl hitta på ett sett att få tag på mig?
Jag hatar det där ord spelet, jag vinner inte mot någon så därför skiter jag i det nu.
Hmm min stavning & min svenska kanske man skulle bättra på typ så kanske man får mer poäng?

Igår när jag red ut med Camilla så red vi över järnvägen ! Det var första ggn som Burban gick över järnväg & han var jätte duktig :D Han kolla lite på cp järnvägen men den andra gick han bara rätt över :)
Duktig älskling <3 Fint ord det där btw , älskling. Habibiiiiiiii !

Idag är jag trött , jätte trött ! Vädret är grått & tråkigt.. ta mig till sol & värme tack? Nepp går ikke nu !
Idag är det iaf tisdag ( YEEEEEEEEEEEEEEEEEES )
Mammi & Pappi kommer hem imorgon :)

Idag ska jag jobba & rida & fixa stallet & handla & muntra upp mig !

International atis egna pro aqua princess måste ta tag i saker & ting ! Fast det är segt & tråkigt ...
OMG vad tråkigt inlägg men det kommer väl något kul sen antar jag !

Kyss & slem du vet från vem !


Seeeemeeeester tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback