Lite info !

Hej Bitches här kommer lite info !
Jag kan nu avslöja att tidigare i veckan & i helgen har vi spelat in musikvideon ! Har lite skojiga bilder att lägga upp haha ;) Jag har tyvärr inte fått säga nått men nu vet ni varför ja bloggat dåligt i veckan ! LOVAR jag ska säga till när den är helt klar video x) OMG hahah !

Är skit nöjd med min häst idag ! Har anmält till 2 tävlingar nu :D ! En om 2 veckor & nästa om 3 veckor sen drar jag ju till Paris med international atis :D:D:D:D:D  Älskar mitt jobb det är bäst <3 Har pro aqua demos nu i veckan med :) !

Fan tror jag håller på att bli förkylld nu ige :S Fryser , nyser & näsan rinner 24/7 !
FUCK den !

Orkar inte bry mig faktiskt ja är ändå allergisk ! Nä nu ska jag träffa en person innan jag ska till Prinsen !

Hörs imorgon bitches ;)


Ska jag äta chips eller ska jag ikke ? Hmmm...?
Hahahah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback