Love dies hard


Eller ? Näää Love love love love love love is beautiful ;D
Allt som ligger i min väska är än så länge bara rosa & glittrar ? Jag hittar bara 4st av mina bikinis & jag har minst 15 :S!? Var är dom haaaaaaaaallå !? Var är min fina USA bikini tex !? ÅH jag hittade min rosa burberry bikini nu när jag leta :D:D:D:D Den har jag aldrig användt så får inviga den på tropical ;D Synd jag inte har tillräkligt stora bröst att kunna fylla ut den :S Men det ska fixas :) ! Iiih börjar fan bli nervös :S Fy fan vad ont det kommer göra men det kommer bli så värt det ! Hejdå BH ! Ska bli SÅ skönt !
Jag har packat onödigt mycket saker som vanligt. Ska in där inne & leta rätt på min burberry skjorta som mamma har strukit så fint till mig :) Ska ha en av dom imorgon när jag åker dit!
Meeeeeen var fan är min knall rosa överdel till min lys rosa bikini !? ÅÅÅÅH ja orkar inte leta :( Tror ja skiter i den faktiskt ! Det känns som jag börjar falla tillbaka till "whatever ?" princess !
Hon är så chill ;D Hon gillar vi :D Hon är ganska kul också :)
Badlakan ! Shit får inte glömma det ! Fast det har vi redan i vår svit :P
ÅÅÅH hoppas jag får en sån mysig morgonrock :) Annars fixar jag en iaf ;) hähähä
Nej måste fortsätta med mitt tråkiga packande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback