Men OMG neeej ;(

Är faktiskt LITE depp när jag tänker på det !
Italobrothers, radiohardcore? Stamp on the ground? Love is on fire? Ja ni vet... !
DOM SKA SPELA I KÖPENHAMN PÅ FREDAG & JAG KAN IKKE ÅKA DIT & KOLLA FÖR JAG SKA JOBBA PÅ TEMPEL KL 00.00 !!!! Förstår ni så hemskt detta är !? Det är som att missa en michael jackson konsert typ för mig? Jag vill så jävla gärna se dom så ni fattar inte !!! Ååååh kommer störa ihjäl mig på fredag ....
Kl 21 kommer jag tänka typ
" Jaha, nu kunde jag varit mega glad & hoppat rundor till stamp on the ground ?"
Meeeeen NEJ ! Princess ska jobba !
Make money money ! Jaha måste inför dagens " to do list" igen så här kommer den !

  • Ge hästarna mat ( Har jag redan gjort ;) )
  • Blogga lite ( För er skull (a) )
  • Rida 3 hästar ( Burbis , Fornarinis & Miiiile )
  • Äta frulle ( Om jag hinner & orkar )
  • Fixa i stallet till våra 10 hästar ! ( OMG kommer ta 100 år ! )
  • STÄDA ( Både mitt & mamma & pappas hus ! ( Tur man har en Pro Aqua <3 )
  • Köra & handla ( Tvingar nog sis att följa med !)
  • Göra videoblogg ;) ( Mähähäh )
  • Laga middag ( Jag är mega sugen på stuvade makaroner & bacon !)
  • Kolla tv kl 20.00! ( Böööönderna woohooo ! )
Hmm tror ikke det var mer idag? Lär säkert dycka upp fem miljoner andra saker som vanligt !
Nähe kanske dax att sätta igång? Hej du blåsiga jobbiga höstiga onsdag ...!

Här är en låt som alla ni " Ikke italobrothers fans känner igen "
Känner man inte igen den här låten är man nog lite smått efterbliven :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback