Min Burberry vinter jacka :) <3













Asså jag ÄLSKAR min Burberry jacka så JÄVLA SNYGG ÄR DEN IRL :D:D:D:D:D:D !!!!!
Mihihihihihiii vill bara att det ska bli vinter NU !
Btw så har jag 4 vinter jackor nu x)
2 canada goose  ( En brun lång herr modell & en kort ljus rosa ) + en sån blå från esprit ( Sån med hög krage som ALLA skulle ha förra vintern )
Och då min Burberry :D

Är det nån som vill ha en brun gås eller en rosa så kan ni få den/dem !
Bara att slänga en kommentar här nedanför :)
Det vill säga INTE på facebook eller iphonen !
HÄR på bloggen ok !?

Nu börjar snart idol, ska nog kolla på det innan jag byter om :) !
Pro aqua princess är happy happy happy girl :) <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad är de för stl på den rosa Gåsen?

2011-09-28 @ 20:58:05
Postat av: isabel

vart köpte du bb jackan

2012-01-16 @ 01:28:01
Postat av: Sanna

Hej! Fin blogg! Vart har du köpt burberry jackan?

2012-09-17 @ 23:21:26
Postat av: Sanna

Hej! Fin blogg! Vart har du köpt burberry jackan?

2012-09-17 @ 23:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback