Nå, vad tycker ni ...?

Tjaa bitches !
Princess har en ny design :) Ok jag MÅSTE ha en ny header men experten som gör den till mig har ikke haft tid, men när hon har tid kommer jag få en fett snygg header som vanligt ;)

Har varit på donken, NÄ ja åt ikke där faktiskt !
Jafet på idol är en gud OMG ! Han sjöng chris brown & han sjöng den bästa låten , with you !
Världens sötaste låt , vilken tjej vill inte höra den lixom !? Iiiiih så fin låt <3
Så nu behöver ja inte se ¨på idol för jag vet redan att han vinner :D Bra va ?

Nu ska jag ut & springa en mil bara för jag är så fucking bra !
Im princess and I can do what I want !

Puss hej !


Mitt fin fina halsband <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback