Nej nej nej nej & åter neeeeeeeeeeeeeeeej ! :(

Asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ?
Italobrothers i köpenhamn imorgon är UTSÅLT !? Nej nej nej neeeeeeeej ! :(
Nähe... det är väl inte meningen att jag ska få se dom fast jag vill gärna göra det ;( Dumma dom ! Kan dom inte köra inom mitt hood & spela lite ? Buuhuuuu....
Red med Camilla innan i ridhuset, vi "red ut" haha ;) Det var skönt att prata ut med henne :D Om hur allt känns osv!
Det har ju varit ett år med mycket kaos om man säger så? Hmm men hoppas kunna undvika kaos framöver !
I like to be happy :D Jag är väldigt happy nu !
Jag kan faktiskt ikke beskriva det med ord men när jag kan det så lär jag göra det :)
Nu sitter jag här , en riktig dirty girl !
Ska duscha snart sen fixa med dinner. Mmmhmm jag som är fixarn här hemma just nu !
Jaaaaaaaaa vet jag skaaaaaaaaa göra videoblogg !
Men måste fixa här först !

Bloggar kanske innan ja sticker till wööööööörk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback