Packar !

MMm lika bra att jag börjar i tid annars vet jag att det inte blir av så kommer ja stressa så glömmer jag halva garderoben & då blir jag lite ... ledsen ?
ÅÅÅÅH ni vet ju att jag älskar burberry saker hähä ? Va nyss inne & hitta en JÄTTE fin typ vind/regn jacka på burberry.com ! Dog lite när jag såg den, den typ sa " kööööööp mig " !
Funderar på att göra det faktiskt ! Ja menar en burberry jacka vill jag ju ha :D Och om den inte är princess style kan man alltid ge den till syrran eller någon annan eller ? Hmm får fundera lite på det :P

Nä ja har inte änns öppnat min resväska än...?
Åh varför är det så tråkigt att packa :S ? Jag städar hellre ! Så är det någon som behöver städhjälp kan jag städa bara du packar min resväska :)


Skåååååååååål !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback