Pill i ögonen , wow jag kan se :D !

JAAA jag klara det !
Jag tog både på & av mina linser 4 ggr när jag var iväg idag :) Princess kan ;D
Så nu väntar jag bara på att mina linser ska komma sen kan även jag se igen :D GÖÖÖÖÖTTT
Då kanske man kan läsa hela menyn på donken igen ? HAHAHA x)

Nu är jag stressad som fan ( som vanligt...? )
Ska fixa stallet & rida mina 3 djur innan kl är 16.00
Har träning i ridhuset då ! Sen tänkte jag tvinga med min syster till ikea för jag vill käka köttbullar där idag :)
Prinsen jobbar till mega sent så kan ikke tvinga med honom :(
Men syster vill med det vet jag & det var längesen hon & jag var på ikea & käka :P
Sen ska jag även juuubba ! Hej & hå ;)

Nä har ni inget att göra kan ni ju gå in & läsa detta miffots blogg ?
Seriöst hur jävla efterbliven får man vara ?
Han kan ikke fått ligga på länge så jävla negativ som han är !
---->Negodil?<----


Varför skulle dom här skorna gå isönder !!!???
ÅH K*K också :'(
Jag älskade mina sånna skor men ja ...
R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback