Princess@jättesjukt.se

Tja Bitches
OMG vad sjuk jag är idag ;S Mår seriöst JÄTTE dåligt...
Hög feber, JÄTTE snorig ( gul/grönt snor för er som vill veta ), cp ont i halsen & mega huvudverk + min mage är fortfarande mysko :/
Det verkligen SPÖ regnar ute, ikke så mysigt. Eller jag har det mysigt här i min stuga.
Är bara LITE uttråkad ! Nu är man van vid att ha folk omkring sig hela tiden 24/7 så sitter man helt själv här nu + jag är sjuk !! Baaaah ! Jaja jag ska till Malin så fort hon säger jag kan komma för jag tråkar ihjäl mig här !
Tänkte lägga in lite bilder på vår svit som vi hade ( jaaa jag tog inte bort alla bilder...!)
Bilderna är inte rättvisa ... den är SÅ mycket finare & fetare IRL
Men så här såg det ut iaf !









(OBS jag har svimingpool drincken i glasen till frukost ;) hahaha )


Det finns fler bilder på vår fin fina toa m.m. men orkar inte lägga upp det nu för NU ska jag ta en lååååååååååång dusch ! Sen ska jag dricka varmt vatten med honung...
Bläää vad jag mår dåligt.....
Längtar till ikväll när jag ska hem till Malin :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback