Pro aqua - International atis

Vem drömmer då?
Inte jag! Jag är kär !


Vilken film ;D ?


nu är stallet klart ! OMG halv 12 imorgon ska jag iväg & kolla mina ögon :S Jag håller seriöst på att bli blind ;/ Jag ser typ ingenting i ridhus ! Hade så galet svårt att taxera igår så det var sjukt :/ Tur jag har en så fin häst så han gör det ist för mig ! Men ändå det är mega störigt ;/ Men på dagarna ser jag bra iaf :) Men när det börjar bli kväll ser jag nada ;/ Stackars mig... linser here I come... ! Hur fan ska jag lyckas få i dom lixom!? Hur fan får man ut dom !? ÅÅÅH panik :S !

Ska snart rida mina 2 shiningstars , Burbis får vila idag iom han var bäst igår <3
Sen ska jag sortera alla mina kläder 6 slänga allt jag ej vill ha ! Lär bli en jävla massa !
Får väl shoppa nytt i Paris :D:D:D:D !
Fast ska jag göra min bröst operation blir det inte så mycket shopping i Paris...!
Men men får se hur det blir !
Nervös ;S



Jag är btw MEGA sugen på vin ...
Bild från Pro Aqua 10 års jubileum med international atis i våras :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback