Pro Aqua - International Atis

For the firt time ever I sing it
Eye to eye !


Vilken film ;D ?

Baaambaaaambaaambaaam vad jag har ONT i mitt hue ! Ursäkta min skåååånskaaa ! Eller nej.
Ser genom fönstret att min syster rider min vita sago ponny, trevligt ! Hade varit kul & se henne tävla igen :)
Typ på 13spelen kanske ?

Nä nu måste jag fixa hos hästarna sen sticka & handla & klaga på min syster att hon ska städa efter henne & hennes pojkvän i köket ! Sen när jag kommer hem ska jag ta in hästarna & ved sen elda här typ.
Måste lägga in potatisen i tid också iom dom tar ca 200 år i ugnen ?

Ska även ta en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååång dusch !


Pro aqua princess ;D
Den här bilden fick jag av Stoffe för något år sen :D !
Jag var faktiskt bara 18 år på bilden haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback