Skåningar ÄR helt enkelt BÄST ;)

JAPP vi är helt outstanding BÄST !
Nu ska jag rabbla upp bevis för er också hähäähähähä!

ROLF - GÖRAN BENGTSSON tog igår EM guld individuellt i OS i hästhoppning ! Detta har ALDRIG hänt att en svensk gjort det tidigare ! Gissa vart han kommer ifrån?
SKÅÅÅÅNE ;)  ( Lund )



ERIC SAADE , ni vet den sjukt snygga killen som VANN melodifestivalen helt överlägset sen kom 3a i den stora finalen? Han är så klart SKÅÅÅNING ;) ( Helsingborg ) <----wooohooo mitt hood !



JAY SMITH som VANN Idol nu senast ;) Vart är han ifrån ? SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNE !
( Helsingborg ) <----- OMG mitt hood igen !!



HIF som är sveriges bästa fotbolls lag & som vinner allsvenskan iår är från SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNE ;D

( Helsingborg ) <---- Mitt mitt mitt MIIIIIIIITTTTTTT HOOOOOD ! :D

Ja ska jag rabbla upp mer eller ?

Mohahaha så BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST vi är & speciellt vi i MIN stad :D !

Fuck alla er andra meningslösa landskap ;P

Mähhähähähähähähähähähähähäh !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback