Sol & fade in to darkness !

Japp solen lyser & fade in to darkness spelades när jag körde hem hem från hem hem hem !
Dubbel moral eeeh ja ! Tyvärr börjar jag tycka fade in to darkness är bra ( fast det är house :O )
Jag har redan lekt med hundarna & hängt upp massa tvätt ! Woohoo vad duktig jag är ;D Ska sätta på en maskin med mörktvätt nu hade jag tänkt ! Och BTW så hitta jag mina overknä skor igår :D:D:D YEEEEES ! Happy girl :)

Jag har fortfarande ont i min tunga som jag lyckades bränna i förrgår... jävla tomater ...!
Idag börjar jag bli nyttig igen, misslyckades igår så börjar idag ist ! Nä ja ska ikke gå på diet & plåga mig själv utan bara äta nyttigare ok?

Kl 11 måste jag köra in till stan ! För 11.30 har jag tid hos optikern :S Ska kolla min syn & få bekräftat att jag faktiskt är blind ! OMG :S:S:S Fast lika bra att få det gjort för ja kan inte tävla när ja inte änns ser hindren !?

Idag ska burban ridas ut & dom andra 2 ska hoppas i ridhuset :) !!



Åååååh ! Har jag sagt att han är fin !?
Okey då kan ja lika väl säga det en gång till haha ;D
Han är så sjuuuuuuuuuuuuuukt fiiiiiiiiiiin !
Tihihihihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback