SOOOO PRINCESS STYLE ;D Hahahaha

Fuck gick inte att få upp min as balla bild ! xD Hahaha gå in __HÄR__ för att se den ist hahahahahaha
SÅ nu är alla mina hästar ridna , dom var precis som jag shiningstars *blink*
Har tränat min duktiga elev & dom är redo för tävling om 2 veckor ;)
Om 2 veckor ska jag tävla med 3 hästar ;O OMG hoppas jag fått linserna då annars lär ja fan inte se något !
Jaha & nu ska ja inte till Ikea heller för min jävla syster ska till sin jävla pojkvän!!!
Aja käka precis middag hemma ist.
Så nu ska jag duscha & sen ta bilder på min jacka :D !!!

GLÖM INTE KOLLA BILDEN x)







3 bilder på Princess, klänningen som jag har på bilderna är såååå fin <3
NU ska jag duscha !
Hörs senare bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback