Stranden next !

Tjaaa !
Hästarna är ridna , jag håller på att tvätta alla kläder jag har sorterat & OK... jag ska ALDRIG säga att "ja har inget att ha på mig" för OMG så mycket kläder jag har :S Har slängt hur mycket som hellst men ja det syns inte !

Nu ska jag hänga upp ännu en maskin tvätt sen duuuuuuuscha
Jag ska till stranden sen & rensa my brain !

Är jätte hungrig men ska ikke äta !
Idag ska vi äta paj här hemma :D Min mamma gör världens godaste paj !!! Men tänkte gå på stranden först med Figgis.



En bild på Princess & Jennifer från pro aqua 10 års jubileum i våras med International atis ! Fy fan vad kul vi hade ! Första dagen var vi på tropical island sen på 10 års jubileet !
OMG det var crazy ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback