Suavementeeeeeeeeeeee !

Nä jag stavade inte det ordet själv (a) Youtube ;D
Har sovit bra när jag väl fått sova ! Skulle kunna strypa cp Fiffi som skäller ! Men ja ... hon skyddar bara sin valp men man behöver inte skälla för att dom andra hundarna kollar på henne ? Aja jag löste det till slut så alla blev nöjda & glada :) Fiffi f& valpen fick eget sovrum utan andra hundar som glor på henne :P
Ska snart släppa ut hästarna :) ! Ska rida ut med Camilla med Burbis idag så måste påminna mig själv att INTE rida han ! Känns cp att rida så sent på dagen !? Men men :P Idag ska jag jobba på Lila helvetet från 22 - 04 inatt ! Kommer va cccccppppppp trött imorgon men då är jag leeeedig :D ! Tråkigt ingen vill se Italobrothers med mig ;( FAN ! Ville ju se doooom ! Eller iaf höra dom 4a låtarna som jag tycker är bra !

Radiohardcore
Stamp on the ground
Love is on fire
Moonlight shadow


Sen hade jag varit nöjd ! Fast det börjar rätt sent, 21 & mina låtar lär väl spelas sist ? BAAAAAAAH ! Jävla mög :(
Hmm undrar vad som är fel ? Jag skakar :S Tror det är den inre stressen, känns som jag har 100 saker att göra men hinner inget ? Bra där Princess (Y) !
Idag ska jag iaf äta frukost så kanske man inte är helt död hela dagen?
TVÄTTA måste fortsätta tvätta !

Jag vet vad jag hade behövt, SEMESTER !
Ingen stress inga måsten , bara me and myself and Prince :)
Fast ja det går ju inte nu ändå. Får vänta till nästa år !

JUST det för jag ska lixom operera mig snart !
SLUTA NOJA PRINCESS SLUTA NOJAAAAA !

Tillbaka till verkligheten !


OMG vad gammal bild ! Hur gammal ? Typ 17 !?
Saknar mitt hår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback