Texter som hoppar upp i min lite röriga hjärna

Kärleken är en sjukdom som inte läker


Kärleken är livets mål. Den som lever för något annat kommer alltid att bli besviken


Kärleken är en katt som klöser, även om man bara hade tänkt att leka med den


Egentligen är kärleken längtan efter det omöjliga, en dröm om det onekliga...en motsägelse.


Kärleken är som en trafikolycka. Man blir påkörd och faller omkull. Antingen överlever man - eller inte


Kärleken är vänskap översatt till musik !

Shit helt plötsligt minns jag något från alla mina filosofi lektioner i skolan :O Dom flesta av dom här texterna är skrivna av filosofer ! Måste va för jag tänker så mycket som dom ploppar upp !
Jag köpte btw Burberry jaggan ( Jaggan , som dom säger i kvarteretskatan haha !)
Hoppas den är lika fin IRL :) Den lär flytta hem till mig i nästa vecka :D
Nä nu ska jag stoppa i mig en morot sen fixa det sista i stallet & kanske packa klart ?
Måste packa klart innan jag drar till Malin !
Jag lär sitta uppe halva natten ändå känner ja..
Jag ska lixom upp kl 4 ?
Känns inte lönt att försöka sova innan dess faktiskt !


OMG så bra jag matchade mina organge naglar med min klocka :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback