Tidsinställt inlägg

Detta inlägget gjorde jag igår ( Fredag den 23e ) för jag visste att idag lär jag inte hinna blogga ! Antingen sover jag fortfarande eller är jag i stallet nu ! Burban ska klippas & tvättas så han är mega shiningstar imorgon på tävlingen :) ! Jobbet inatt antar jag gick bra iom det var på lila helvetet ;D
Idag vet jag inte om jag ska jobba men är nästan 100% säker på att jag ska det ! Nähe nu ska jag köra in till stan för att jobba på lila ! Imorgon lär dettta inlägg dyka upp ;) Slumpar en tid så vet inte riktigt när xD
Ha en super duper bra fredags kväll & hoppas den har varit bra när ni läser detta ;)

Flummig inlägg haha ?


Snart är det kallt så ja kan ha min ryss mössa haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback