Tråkigt , men sant !

Just nu är jag en mega dålig vän. Jag hör aldrig av mig. Jag är bara med samma person HELA tiden. Jag går hemma & gör ingenting & skiter totalt i mina vänner.
Hör ni själva hur idiotiskt det låter !?
Det är inte sant någonstans !
Jag jobbar precis som alla andra ? Jag har också fem miljoner saker att hinna med + 3 hästar att rida. Jag rider inte längre hästarna tidigt på dagen utan jag jobbar. Jaa mina vänner tycker jag glömmer bort dom. Det är det ända jag får höra & det gör mig illa till mods på så sett tar jag avstånd . Precis som förra året vid denna tiden så har jag tyvärr mer att göra :/  Det att jag är med samma person 24/7 är också bullshit. Vi träffas knappt? Inte direkt att vi hittar på saker osv för båda jobbar?
Jag älskar mina fina vänner <3 Fast jag är typ sämst på att visa det så betyder ni mer än vad ni tror!
Jag ska skärpa mig fast det är svårt.
Och jag säger redan nu förlåt.
Men snälla !
FÖRSTÅ !
Prova att vara Princess en dag så ska ni se att tiden bara blåser iväg...!
Sen får man ikke glömma att jag är kär :) hihihihihi

Så var bara tvungen att skriva lite ! :P Min blogg jag skriver vad jag vill :)! Idag är det torsdag ! Wooohoo NARUTOOOO time :D ! Har redan käkat frukost & ska snart iväg & jobba. Sen blir det att rida mina shiningstars <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback