Turk saker :)



Några fina armband / ringar jag fick av mammi & pappi nu när dom kom hem från turk land ;D
Jag har redan varit & besiktigat min bil tidigt imorse, prinsen följde med snäll som han är :))!
Nu är jag hemma & ska snart fixa klart i stallet, sen ska jag duscha & in till stan ! Ska ta en kaffe med Kevin om tönten pallar svara ! Annars tar jag en kaffe med nån annan hähähähähähäääää ;)
SEN vid 16 ska jag ha träning i ridhuset, efter det ska jag rida mina egna djur & efter det duschen igen & göra V sig för jobb på Lila helvetet :) !

Låååååååång dag med andra ord !
Men jag är ju princess så jag klarar ju allt ;D
Pro aqua radio var grymt idag :P Åh international atis resor & tävlingar är sååååååå bäst :D:D:D
Snart Paris ! Cant waith ! ( stavning !?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback