Vart ja mej i världen vänder !

Tjaa bitches ! Vakna eller ?
Shit vad mycket jag fick gjort igår ändå !
Tävlade sen red jag 2 hästar , duschade & bytte om , vi hade folk här hemma , träffade en person som i detta fallet var mormor ;) haha undrar säkert ni igår bara " OMG vem är personen !?" Haha men ja... det var iaf mormor ;) Körde inom henne innan jag körde till Priiiiiiinssssssen <3 En full Prins ;) Haha sååå sweeet :))) !

Idag är det möte på International atis med allt pro aqua folk men ja.. ni ser jag är hemma ! Har väldigt mycket saker att göra idag ! Ska strax ut & rida mina djur innan jag ska göra alla fem miljoner ärenden !

Jag lär väl va klar vid fem tiden idag skulle jag tro ?
OMG !! Idag är det ju måndag ;O OMG vad jag längtar till kl är 13.30 ! Komsi komsi ;)


Dom här klackarna hade jag på mig & JA ibland höll jag på att slå ihjäl mig hahhahahaha ;D

Vi hade en UNDERBAR bil när vi spelade in i veckan !!! OMG !!!

Fler bilder kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback