Vietnamn !

Jag kollade på resor igår btw ! Till våren blir det solsemester när det är som tråkigast här hemma i kalla Sverige !
Asså Vietnamn ser så galet fint ut :O Thailand är ju typ som Sverige nu ? Bara svenskar överallt ?
Palla det !? När jag åker utomlands gör jag inte det för att jag vill ha halva Sverige på samma plats som mig !?
Eh nää tack !

Så än så länge är iaf jag sugen på Vietnamn :) Men ja det lär väl ändra sig till när det väl är dax haha ;P


Vietnamn uppfyller iaf mina krav.

  • Turkost hav
  • Krit vita stränder UTAN några jävla stenar eller snäckor !
  • Tropiskt klimat
  • Tropisk värme !
Har hört att det är ganska billigt att leva där också & det är ju också bara positivt :)

Pro aqua Princess like ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback