Wordfeud


Kolla ! Jag ledde faktiskt ett tag iaf ! Nä dumma fucktard spel ...
Mega tråkigt när man inte vinner ! Sen får jag typ aldrig över 10 p !? Lixom hallå why not ? Fast ibland får jag :)
Min iphone är lite halv normal nu typ ! Men om ni vill mig något viktigt skriv på facebook så kommer det fram till 110% iaf. Hästarna ska jag snart släppa ut i hagarna !
Undrar när min syster slutar skolan idag ? Hmm ska nog ta reda på det !
Måste iväg & handla bakpotatis & till rörorna som vi ska ha till !

Måste boka tid till mitt hår också ! Ska göra slingor i det i oktober hade jag tänkt :)
JAAAAAAAAAA på söndag ska jag & Burban tävla på hemma plan :D ! OMG som jag längtar <3


Fan vad jag saknar min feta långa mörkgråa halsduk :( Hoppas jävlen på tropical island som tog den gillar den ! Grrrrrr ! Vill ha tillbaka den ...
Pro aqua Princess MÅSTE ha en ny halsduk ! Dock kommer jag aldrig hitta en som var som den :(
Buuhuu typ....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback