1 vecka kvar :DDD

JAAAAAA ! Om en vecka ska jag tävla :D:D:D Happy face :DDD
Fick även en glad nyhet i veckan ;) Inom en månad "händer" det en grej ;) hihihi ännu mer happy face :D:D
Jag började på dieten igår... och ja precis som förra året mår jag as kalas dåligt och är cp sugen på chocklad på kvällen ! Från och med imorgon kan ni följa exakt vad jag äter för att droppa vikten sen hålla den där ;) Dock får ni göra det på min andra blogg för där kan jag MMsa :) HÄR hittar ni den !
Dag 1 och 2 har varit ovanligt lätta? Men ja, jag är en envis princess som aldrig fuskar och bara går all in :D:D Ska man väl droppa kilo får man fan ge allt annars skita i det ? Jag tappar kilona lätt men sen ska man ju hålla sig kvar och det är inte så svårt som alla tror ;) Läs på andra bloggen om ni vill ha knepen !
Hästarna går kalas fint ! OMG hoppade Mile lite gymnastik hoppning i söndes och han va SÅ FIN :D Känns nästan dumt att jag anmält till 1m på första tävlingen :S Men what ever har inte tävlat han på över 6 månader så första tävlingen får vara LÖ sen lär han väl vara slarvig men mitt mål är ju inte direkt att rida som en galning och vinna LÖ klasser? HAHAHA Nej jag vill börja rida regionalt igen ! Sen att bäbisarna går lokalt är ju bara för dom behöver rutin :) Mina fina shiningstars <3 Igår var det måndags möte på Inter Atis med hela PA03 gänget ! På fredag ska dom iväg på VIP kryssning ! Lyx !!!! Va något annat jag också skulle skriva om men kommer ej på det nu när jag sitter här :S Är inne på älsks dator så har inte mina nya bilder här :( Buuhuuu... JUST DET ! Malin skrev just till mig att JUSTIN BIEBER kommer till Sverige :DDD LÄTT att jag ska se honom ;D Kan typ ALLA hans låtar haha ;D
Nä nu ska jag mekka !

Puss hej


Btw... någon som är bra på att fixa eller vet någon som är bra på att plocka ögonbryn !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback