6e plats för Roffe :) !

Med tanke på att han ej red sin 1a häst så var det sjukt bra :D:D:D Hejja Roffe du är bäääääst !
Jag han rida 2 av 3 shiningstars innan hoppningen så nu ska jag rida dagens sista häst + snart slutar min älskling jobb så då kommer han hit :D Wiiiiiie mys söndag <3 Btw det va mysigt att rida i regnet :D När det regnar undrar jag om alla som bor här ute ligger och mesar rundor i ridhuset ? "OMG DET REGNAR VI DÖR ! OM VI ÄR PÅ TÄVLING FÅR VI STRYKA OSS OM DET REGNAR " HAhahahahahah x) Nä finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och gnälliga ryttare :) Det va helt vindstilla med lite smått regn och super mjukt på grusvägarna :D Kanon bra ju :D:D:D Nä nu ska jag ut :)
Puss hej


Mile går över hihi <3 Syns det änns att det är 1m ...?
SIV och syster tävlade i regnet utomhus idag ! Första ute för iår !
Dom blev 2a (igen) i LB och var felfria i LA men utanför placering :) 3 kombination och långa banor var det tydligen ! Snart dax för Siv att hoppa MSV B igen ;D
FINASTE SIIIIIV <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback