Åååååååååh ångest ;S

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag har sån sjuuuuuuuuuk tävlings ångest så det är galet !
Man ser alla andra komma någonstans medans jag bara lallar rundor och inte tävlar !?
ÅÅÅH ska fan ta tag i det ordentligt när ja kommer hem ! Är så GLAD att jag har en så fin & snäll familj som håller igång mina 3 shiningstars medans jag är här & gottar mig !
Men kan inte sluta ha ångest, tävlings ångest !
Men min tid lär komma, jag är bara lite efter & ja tänker inte stressa med mina djur för att komma ikkap ! Det är ej rätt mot dom. SKA rida in 4 åringen så fort jag kommer hem iaf !

Efter att ha snackt i 2 timmar med min älskade älskling så saknar jag honom jätte jätte jääääätte mycket ♥
Aj lav joooo <3

Men äventyret här är ännu ej slut ;)
Imorgon (idag för er ) drar vi vidare med målet mot Miami :D Men vi ska stanna ett par ggr på vägen :)
Ni lär få bilder m.m. :)

Går än så länge bara att ladda upp bilder med mobilen nu^^
Hmm konstigt för det funkar aldrig i Sverige ?
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback